Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.

Sådär ja, nu var träningen avklarad för idag!
Vart som sagt biceps och triceps idag, känner mig fortfarande sjukt slö i kroppen. Styrkan finns verkligen inte där, men ändå gick det som bra.
har börjat få en åder på ena bicepsen och det har jag aldrig haft förr och det är sjukt kul!!
Så nu är det bara att fortsätta kämpa på!
Vart 30 min crosstrainer idag också, ökade med typ 100 kcal från igår, kändes bra.

Så nu har jag tryckt i mig keso och kesella, en banan och hallon så nu känns det bra i kroppen också. Ska väl slänga mig in i duschen snart så man kommer i säng någon gång också!
I morgon väntar ett axelpass på mig också! Ska bli awesome!!!

2012-12-22 16.37.15

En reaktion till “Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.

Lämna en kommentar